Klachtenregeling

Wij helpen u graag bij de aankoop van hoortoestellen en toebehoren. Maar het kan zo zijn dat er iets mis is gegaan. Misschien heeft u een klacht over Struijk Online of over uw bestelling. Dat vinden we heel vervelend. We willen u daarom snel helpen en het probleem oplossen.

Hoe kunt u een klacht indienen?

  • Vul het onderstaande klachtenformulier in
  • Bel ons op 085-4019461 (van maandag t/m vrijdag van 09:00-17:00 uur) 
  • Stuur uw klacht via e-mail naar klantenservice@struijk-online.nl
  • Per post kan natuurlijk ook. Richt uw brief aan: 
    T.a.v. Klantenservice
    Werfpad 8J
    5212 VJ ‘s-Hertogenbosch

Hoe lossen we uw klacht op?

  • We horen graag van u waar de klacht om gaat. U kunt uw gegevens en verhaal kwijt via het klachtenformulier. Pakt u liever de telefoon of stuurt u graag een e-mail? Geen probleem!
  • We nemen uw klacht serieus en gaan op zoek naar de beste oplossing. We proberen natuurlijk zo snel mogelijk een reactie te geven. In ieder geval ontvangt u binnen 14 dagen een inhoudelijk bericht.
  • Samen komen we tot een goede oplossing. Natuurlijk houden we ons aan de gemaakte afspraken. Ook gebruiken we uw situatie en klacht om deze in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen.

We hopen niet dat het nodig is, maar we leggen het toch aan u voor. Wanneer u niet tevreden bent met de oplossing en afhandeling van uw klacht, dan kunt u de situatie ter bemiddeling voorleggen aan Stichting Webshop Keurmerk. Zij zullen uw klacht onderzoeken en u helpen het probleem op te lossen.

Klachtenformulier